Haber Takipcisi

En Güncel Blogunuz

Eşcinsellik Tercih Midir? Yoksa Hastalık mı ?

Posted by Geyiksel Haber Ağustos 11, 2013


Salihkalkan.com’un haberine göre

 

Youtube da gezinirken “Arif’in Manchestere attığı golu”  arıyordum ki, şöyle bir videoya denk geldim.

Eşcinsellik Tercih midir?

Bana göre tercih sebebiydi, karşı mıyım? hayır.. Herkesin kendi cinsel tercihi der ve yoluma bakardım. Dini boyutta girmeyeceğim sonuçta “Her Koyun Kendi Bacağından asılır.” herkesin günahı sevabı kendinedir. Neyse videomuzda bunun tercih değil genetik olarak olması gereken bir şey olduğunu açıklıyor nitekim sadece insanlar değil hayvanlarda eşcinsel olabiliyormuş bunuda öğrenmiş olduk. Video ne kadar doğru bilemem ama  ilginç bir bilgi hafızamızda kalması lazım diye düşündüm.

Video için tıklayınız

Bir Cevap Yazın

 
