Haber Takipcisi

En Güncel Blogunuz

Bir Çocuk Sevdim Dizisi 3. Bölüm Full HD izle

Posted by Geyiksel Haber Eylül 17, 2011


Bir Çocuk Sevdim 3. Bölüm Fragmanı

Bir Çocuk Sevdim Dizisi 3. Bölüm Fragmanı izle TIKLA İZLE

Bir Çocuk Sevdim Dizisi 3. Bölüm Full HD izle [Dizi saatinde ve gününde eklenecektir Netkusu.com alıntırdır]

Mine odaya kapatılmıştır. Sinan’a ulaşmak, ona her şeyi anlatmak için çırpınır. Ablasından yardım ister ama, kardeşini hem kıskanan hem de korumaya çalışan Emine’yi ikna etmek kolay değildir. Aile perişan haldedir. Mine’yi hamile bırakan gencin peşine düşerler. Turan’ın amacı, dedikodular yayılmadan bu meseleyi halletmektir. Fakat işler hiç de umduğu gibi gitmez. Çaresizlik, herkesi birden felakete götürmek üzeredir. Turan, yerlere serilen onurunu kurtarmak için kızına kıyabilecek midir? Yüreği, bunca ağır yüke dayanabilecek midir?

Öte yandan sevgilisinin kırılıp küstüğünü düşünen Sinan da, af dilemek için Mine’yi aramaktadır. Olup bitenlerden habersiz, Mine’yi bulmaya çalışırken bambaşka bir haberle sarsılacaktır. Bu arada Timur, sevip saydığı Turan Usta’nın büyük bir dertle boğuştuğunu fark eder ve ona yardım etmek ister.

Bir Cevap Yazın

 
