Haber Takipcisi

En Güncel Blogunuz

Mobile Twitter Uygulaması Java Ücretsiz İndir

Posted by Geyiksel Haber Mayıs 19, 2011


Android, IOS derken java tabanlı cep telefonları unutuldu gibi ama geçenlerde aklıma geldi çok fazla ortalıkta olmayan Twitter Mobile Java uygulamasını paylaşmak istedim. Java destekli tüm mobil cihazlarla sorunsuz çalışan uygulama birçok Twitter fonksiyonunu da yerine getiriyor.

RESİMLER;

 

 Twitter Mobile indirmek için tıklayınız

14 Yanıt to “Mobile Twitter Uygulaması Java Ücretsiz İndir”

  1. Berke said

    O yeeeeeeeeeeee

  2. merve said

    Benim telefonum samsung wifi, telefona yüklenmiyor neden? samsunglara yüklenmiyormu?

  3. Mine said

    İndir

  4. şule said

    Yha arkadaslar benim telefona inmiyo napcam yha ) twitera bayiliyorum mucuk herkeze

  5. murat boz said

    Murat ben naber

  6. Iyidir

  7. Mevlut said

    İndirme degil soru yagmuruna tutuluyorum resmen

  8. Ali said

    Hey arkadas yok mu? Vay sizin arkadasliginiz kadar basiniza tas düssün esekogluesekler öküz dana,köpek,it,salak, özürlüler

  9. Ali said

    Ya neden twittir indirilmiyo yeter

  10. mehmet said

    y.eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  11. dylan said

    Samsung 3510a da inmiyor of ya :(

  12. öm.ç said

    bozuk

  13. sabiye said

    Twttirle oyun indirme bedava iyi oluyo

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

